DILEMĂ POST FESTUM   Leave a comment

Intenţionat am lăsat să treacă ceva vreme de la eveniment pentru a nu fi acuzat că fac anti-reclamă. Deci, am primit un mesaj pe e-mail în care eram înştiinţat că vine în Cluj un guru din lumea largă (Grecia? Australia?), Nik Halik pe numele lui, prezentat drept „primul astronaut certificat civil al Greciei, investitor si multimilionar”. Omul era dispus, pentru o sumă „modică” de 449 de lei (aprox. 100 euro), să ne dea la cheie soluţii pentru problemele noastre de toate zilele, respectiv cum sa devii imun la recesiune, cum sa generezi venituri pasive, cum să-ţi transformi pasiunile în „cash” (caşcaval pe româneşte), cum să-ţi transformi visele în realitate.

Nu comentez mai mult, deocamdată. Vă las pe voi să parcurgeţi prezentarea postată pe slideshare şi să trageţi concluziile de rigoare.

Eu mă întreb sincer, cârcotaş şi dubitativ cum mă ştiu şi mă ştiţi: de ce dracu, Doamne iartă-mă, nu l-au pus grecii prim ministru pe primul lor cosmonaut civil certificat, să-i scoată basma curată din datoria aia imensă, de multe miliarde de euro, în care s-au băgat cu voia lor? De ce nu-l plimbă de-a lungul şi de-a latul Peloponezului, ba chiar şi prin sutele lor de insule şi insuliţe, să-i scape de greci de datorii şi sărăcie şi să facă din Grecia noul El Dorado al lumii noi, iar din greci un popor de trilionari (un bilion = o mie de miliarde, un trilion = un milion de miliarde)?

Lasă un răspuns

